Η εμπειρία μου στο πανεπιστήμιο Κύπρου.

Η εμπειρία μου στο Πανεπιστήμιο Κύπρου

Η εμπειρία μου στο πανεπιστήμιο μέχρι τώρα με αφήνει μόνο ικανοποιημένο.Τελειωμένος απο τα ερειπωμένα κτήρια δευτεροβαθμιας εκπαίδευσης και τις εγκαταστάσεις της Εθνικής φρουράς νιώθω σαν να μπαίνω σε χρονοκάψουλα για το μέλλον κάθε φορα που πατώ μεσα στο Πανεπιστήμιο.
Οι εγκαταστάσεις είναι μοντέρνες, διατηρημένες και λειτουργικές, όπως και τα εργαστήρια.
Απο θέμα διδακτόρων είμαι επίσης ικανοποιημένος , χωρίς να έχω όμως το κατάλληλο στοιχείο σύγκρισης. Ίσως στο μέλλον να αλλάξει η άποψη μου.
Σχετικά με την δυσκολία, θεωρώ πως ο βαθμός δυσκολίας εξηγεί το επίπεδο του Παν.Κυπρου.
Συνοψίζοντας το Παν.Κυπρου με βρίσκει ευχαριστημένο και ελπίζω να παραμείνει έτσι.

Νικολας Πίττας
1008488

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τουρισμός στη Κύπρο.